Prekių grąžinimo sąlygos

  • Pigiau grybų | Elektroninė parduotuvės parduotų prekių grąžinimo sąlygos.

    1. Pirkėjas, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja:
      - sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas.
      - sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
    2. Nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    3. Norėdamas grąžinti gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę(-es) remiantis Taisyklių 2. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos. Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama visa sumokėta suma, įskaitant prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas, jei pateikiamas prekės grąžinimo išlaidų apmokėjimo dokumentas.
    4. Kokybiškų prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka. Pirkėjui grąžinama už prekę sumokėta suma, neįskaitant pristatymo ir grąžinimo išlaidų.
    5. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša parašydamas žinutę elektroniniu paštu: info@pigiaugrybu.lt suteikia šią informaciją:
      - pirkėjo vardas, pavardė:
      - telefono numeris:
      - pirkimo sąskaitos faktūros data ir numeris:
      - banko sąskaitos numeris (pinigų pervedimui):
      - grąžinamos prekės pavadinimas:
      - priežastis dėl kurios grąžinate (siuntimo metu pažeista; su defektu; ne ta prekė, kurią užsakėte; ne tas dydis; apsigalvojote; kita (nurodykite)):
      Pardavėjas ne vėliau kaip per dvi (2) darbo dienas nuo žinutės gavimo susisiekia su Pirkėju ir aptaria grąžinimo detales.
    6. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui gali pranešti ir telefonu 860300630, atsisiųsti Prekių grąžinimo dokumentą, jį užpildyti, atspausdinti, pasirašyti ir išsiųsti su grąžinama preke. Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
    7. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
      - grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
      - prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
      - prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
      - grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
      - grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą Prekių grąžinimo dokumentą;
      - Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    8. Prekių grąžinimo būdai prioriteto seka:
      - išsiųsti į LP Express paštomatą adresu: Marių g. 2 (Express Market), Kaunas;
      - išsiųsti į Omniva Kauno IKI Ateities paštomatą adresu: Ateities pl. 4A, Kaunas, 55535;
      - išsiųsti paštu adresu Marių g. 43, Kaunas, 52245 Kauno m. sav. (siuntos iš pašto paimamos tik vieną kartą per savaitę).
    9. Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja, po grąžinamos prekės priėmimo, nedelsiant grąžinti pinigus į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą. Išimtinais atvejais pinigai turi būti grąžinti vartotojui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės priėmimo, jeigu Pardavėjas ir Pirkėjas nesusitaria kitaip.
    10. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai(Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.